Jak zboží vrátit?


Vyplňte náš online vratný formulář
Nebo formulář, který Vám byl dodán v balíku spolu se zbožím. Následně zboží zabalte a vyberte si jeden ze způsobů podeje zásilky.
Reklamační asistent - Packeta.cz (Zásilkovna)
Na balík nalepte štítek, který byl součástí emailu o odeslání Vaší zásilky. Štítek na vrácení můžete také vystřihnout z dodacího listu, který byl v zásilce spolu se zbožím. Následně je třeba štítek nalepit na balík s vráceným zbožím a předat jej (nejblížší pobočky ve vašem bydlišti ZDE). Vrácení přes službu Packeta/Zásilkovna je ZDARMA.




Vrácení prostřednictvím PPL
Pokud si přejete vrátit zboží zpět prostřednictvím služby PPL, jednoduše vyplňte svou objednávku ZDE (jako dodací adresu prosím uveďte V a E, s.r.o, PPL depo 08, Tečovská 1292, 763 02 Zlín-Malenovice). Zboží zabalte a odneste ho na nejbližší PPL parcelshop (seznam parcelshopov: ZDE) Tato služba je zpoplatněna částkou 99 Kč.
Kurýr až k Vám domů? Žádný problém! Za 60 Kč navíc si můžete objednat kurýra přímo na Vaši adresu a balíček mu předat. Kurýr na Váš balíček nalepí štítek a postará se o bezpečnou přepravu.
Nevyhovuje Vám žádný z těchto způsobů pro vrácení?
Zboží můžete odeslat přímo na adresu našeho sídla na Slovensku. Pro tuto možnost zaslání zboží se nevztahuje vrácení zdarma. Adresa pro vrácení je:
V a E, s.r.o
Karpatská 2260/21
Svidník, 089 01
Slovensko

