Nová kolekce mikin!

Jak zboží vrátit?

reclaim icon

Vyplňte náš online vratný formulář

Nebo formulář, který Vám byl dodán v balíku spolu se zbožím. Následně zboží zabalte a vyberte si jeden ze způsobů podeje zásilky.

1.

Reklamační asistent - Zásilkovna.cz

Na balík nalepte štítek, který byl součástí emailu o odeslání Vaší zásilky. Pokud nemáte možnost vytisknout si štítek doma, můžete přijít přímo na pobočku Zásilkovny, kde Vám ho rádi vytisknou. Následně je třeba štítek nalepit na balík s vráceným zbožím a předat jej (nejblížší pobočky ve vašem bydlišti ZDE). Vrácení přes službu Zásilkovna je zpoplatněno poplatkem 65 Kč, který Vám bude odečten při vrácení peněz za vrácené zboží.

Zásilkovna

PPL
2.

Vrácení prostřednictvím PPL

Pokud si přejete vrátit zboží zpět prostřednictvím služby PPL, jednoduše vyplňte svou objednávku ZDE (jako dodací adresu prosím uveďte V a E, s.r.o, PPL depo 08, Tečovská 1292, 763 02 Zlín-Malenovice). Zboží zabalte a odneste ho na nejbližší PPL parcelshop (seznam parcelshopov: ZDE) Tato služba je zpoplatněna částkou 99 Kč.

Kurýr až k Vám domů? Žádný problém! Za 60 Kč navíc si můžete objednat kurýra přímo na Vaši adresu a balíček mu předat. Kurýr na Váš balíček nalepí štítek a postará se o bezpečnou přepravu.


3.

Nevyhovuje Vám žádný z těchto způsobů pro vrácení?

Zboží můžete odeslat přímo na adresu našeho sídla na Slovensku. Adresa pro vrácení je:

V a E, s.r.o
Karpatská 2260/21
Svidník, 089 01
Slovensko

other